LOKALNA SAMOUPRAVA JAČA OD ZAŠTITNIKA GRAĐANA: “Dragi prijatelji. Želim otvoreno da vam iznesem svoju situaciju, jer želim da imam svedoke u slučaju da dođe do nekih neprijatnosti, a verujem da hoće

lesi0

Foto: Facebook/ Privatna arhiva

Prenosimo objavu sa Fejsbuka, bez odobrenja autora, a u njoj je sve rečeno:

Dragi sugrađani,dragi prijatelji. Želim otvoreno da vam iznesem svoju situaciju,jer želim da imam svedoke u slucaju da dođe do nekih neprijatnosti, a verujem da hoće.

Na teritoriji Opštine Bač postoji veliki broj pasa koji su na ulicama, dobar deo su odbegli iz straha od petardi posle praznika, neki su izbačeni itd. Građani samog Bača i okolnih sela su vrlo raspoloženi i otvoreni za saradnju, ne truju pse, ne tuku ih, ne pucaju na njih, ne preduzimaju nikakve nezakonite, niti nasilne mere. Kontaktiraju nas, dojavljuju gde je koji pas i ako su u mogućnosti sami ih dovoze do nas.

Mnoge ustanove, škole, Radio Bačka, takođe nas kontaktiraju i pitaju kako bi se najbezbednije i najbezbolnije rešio problem životinja koje nemaju ničiju zaštitu, pa čak ni svog grada.

Bač nema svoje prihvatilište. Bač je u toku 2015. angažovao JKP Komunalac Kula, a u toku 2016. Aveniju MB iz Vrnjačke Banje, koja je čak 700 km udaljena od nas. O finansijskoj opravdanosti i efikasnosti ovih protivzakonitih ugovora nema potrebe ni da raspravljamo, svima vam je jasno na šta je to izašlo.

Lokalna samouprava NE ŽELI da sarađuje sa civilnim sektorom. Lokalna samouprava opstruira i otvoreno šikanira rad Udruženja Lesi, aktivista, volontera. Lokalna samouprava je odgovorila Zaštitniku građana da Zakon o dobrobiti ne poštuje i nema nameru ni u buduće to da čini, jer smatra da je zakonodavac pogrešio (o čemu imam pismeni dokaz u elektronskoj formi). Lokalna samouprava ima podzakonska akta, koja su u potpunom neskladu sa Zakonom i Ustavom.

Lokalna samouprava NIŠTA ne preduzima na polju edukacije i informisanja stanovništva. Vrh lokalne samouprave je izjavio kako Lesi nece registrovati kao prihvatilište dokle god je vrh takav kakav jeste, odnosno u tom sastavu (za šta imam svedoke).

Kako mene lično, dakle ne kao predsednika Lesija, nego lično, građani i ustanove svakodnevno kontaktiraju i mole da određene pse sklonimo sa terena, radi njihove bezbednosti i bezbednosti pasa, kako moji sugrađani i lokalne ustanove pokazuju maksimum dobre volje i saradnje, moja OBAVEZA je, kako i stoji u Zakonu, da životinjama na terenu pomognem.

OBAVEZA SVIH GRAĐANA je da pomognu i mi to činimo i ja se u budućnosti NEĆU oglušiti na molbe i pozive sugrađana i na vapaje nedužnih životinja.

Ono sto ja radim i što radi Udruženje Lesi, u potpunosti je u skladu sa ZAKONOM REPUBLIKE SRBIJE. S obzirom da sam targetirana kao politički neistomišljenik i kao neposlušni pojedinac i kao neko ko se ne boji reći, maksimalno me se koči da bilo kakvu administrativnu proceduru, koja zavisi od lokalne samouprave, privedem kraju.

NIKO na svetu me neće sprečiti, niti mi može zabraniti da pomognem ugroženom biću, životinji, čoveku ili biljci. NE PLAŠIM se ničije strahovlade. Apsolutno me ne zanimaju razni stranački pijuni i špijuni.

Ja sam čovek i kao čovek imam moralne obaveze i odgovornosti koje sam sposobna da prepoznam. Nikoga ne diram prva. Nikome ne pretim. Mnoge prašine koje sam mogla da podignem, nisam podigla, želeci da sačuvam “mir u kući”.  Želeci da iznađem dogovor, da iznađem rešenje.

Dok živim, živecu u ubeđenju da za sve postoji NENASILNO resenje. I živecu u ubeđenju da se novcem ne može platiti baš sve.

Toliko. Slobodno delite što više. Ja znam u kojem broju ćete stati ne iza mene, nego iza ove ideje., koju vam nikad i niko neće moci oduzeti ili zabraniti. Sa mnom ili bez mene.

Jutarnji GLASnik

Leave a Reply

